5 جاذبه دیدنی باتومی
نوشته شده توسط : نیکی

دلفیناریوم باتومی

از دیگر جاذبه های محبوب باتومی می توان به دلفیناریوم این شهر اشاره نمود . دلفیناریوم باتومی (Batumi Dolphinarium) که در سال های اخیر مورد بازسازی قرار گرفته به طور همزمان می تواند پذیرای 700 نفر برای تماشای نمایش دلفین ها باشد . در این مجموعه مراجعه کنندگان می توانند از برنامه هایی که توسط دلفین ها اجرا می شود لذت برده و این حیوانات باهوش را لمس کنند .

بهترین جاذبه های باتومی

آکواریوم باتومی

آکواریوم ها از جمله جاذبه هایی هستند که در دهه های اخیر به جاهای دیدنی شهرهای توریستی افزوده شده اند . در شهر ساحلی باتومی نیز امکان بازدید از گونه های مختلف آبزی در آکواریوم باتومی (Batumi Aquarium) فراهم شده و علاقه مندان با مراجعه به آن می توانند با این موجودات زیبا آشنا گردند . این آکواریوم دارای 4 نمایشگاه است که هر کدام محل نگهداری گونه های مختلف می باشد . در سفر به باتومی این مکان می تواند یکی از بهترین جاذبه ها برای بازدید خانواده هایی که با کودکان خود سفر نموده اند باشد .

جاذبه های دیدنی باتومی

بلوار باتومی

بلوار معروف باتومی از دیگر مواردی است که آن را می توان در بین 5 جاذبه دیدنی باتومی جای داد . این بلوار با دو بخش قدیم و جدید و طول تقریبی 7 کیلومتر دارای محیطی زیبا به همراه مجسمه ها ، صندلی های زیبا ، فواره های رنگارنگ حیرت انگیز ، کافه ها و رستوران های مختلف است . در روزهایی که هوا مساعد و مطلوب است در Batumi Boulevard افراد بسیاری به چشم می خورند که هر کدام به فعالیتی مشغول می باشند . 

پنج جاذبه که باید در باتومی تجربه کنید

بنای یادبود علی و نینو باتومی

مجسمه عشق یا بنای یادبود علی و نینو از دیگر جاذبه های برتر در باتومی است که به عنوان یکی از شاهکارهای معماری در گرجستان معرفی شده است . داستان عشق میان علی پسر مسلمان و نینو شاهزاده گرجی در میان مردمان گرجستان محبوبیت دارد که به منظور این عشق مجسمه ای با عنوان Monument Ali and Nino احداث نموده اند .

مکان های دیدنی باتومی




:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری گرجستان , جاذبه های گردشگری باتومی ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: